Kızlar erken gebelik testi aldım az önce yaptım negatif çıktı ama 4 gün geçti adette olmadım eşim imkansız hamile olman diyor çünkü testte azda olsa çizgi çıkarmış mışş😅 ben erken olduğunu düşünüyorum böyle olupta hamile çıkan var mı ? Diğer bebeğimdede aynı belirtiler olmustu sadece testi geç yaptırmıstım