Kızlar göğüs pompası ne tercih ettiniz? Ben mochi aldım fakat elektrikli de alaym mı sizce
Ozgebalc lansinoh elektrikli kullanıyorum memnunum 👌
Ozgebalc ben baby plus aldım tekli elektrikli memnun kalan çok kişi vardı
Ben çalıştığım için süre kolaylığı olması adına elektrikli alacağım. Marka araştırmasındayim.
tcasl çok ses yapıyormu acaba. Bnm arkadas bıtane almıs cok ses yapıyor
Poyrazin_annesi benimki eski model biraz ses yapiyo evet 🤷