2 hafta boyunca regl sancısı gibi karın ve kasık ağrım vardı regl olmama 3 gün kala şüphelenip test yaptım çift çizgi çıktı sonra kan testi yaptırdım beta 287 çıktı fakat Ultrasonda görünmedi ertesi gün tekrar kan testi yapıldı 428 e yükselmişti yine ultrasonda görülmedi şuan doktor 4+3 olduğumuzu söyledi 1 hafta sonra tekrar bakıcak sizce değerlerim normal mi ve şuan görülmemesi normal mi? Haftaya görünür mü?