Kubra-dgryol Arkadaşlar sizinde vücudunuz da kararmalar oldu mu özellikle boynumda ve koltuk altında cok fazla oldu bende rahatsız oluyorum geçer mi doğumdan sonra yada ne yapmam lazım
2bebekannesi___ Kubra-dgryol benimde aynı oldu valla 21 gün oldu sezaryenle doğum yaptım çok hızlı bi şekilde kilo verdim. Göbeğimde öyle karardı umarım zamanla eski haline döner