Garipyolcuu hayırlı olsun canım Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍 🙏 bende tüp bebek annesiyim 33+3 günlük hamileyim. Hareketsiz kalma doktor yürüyebilirsin uzanma hoplama ağır kaldırma yeter demişti bende öyle yaptım yürüyüşe falan da çıkıyordum. Evde süpürge bile yapmıştım eğilip etmedim şükür hersey güzel geçti. Bol su iç kabız olma. Maydanoz ada çayı dereotu hurma ananas yeme ben bunları yemedim bir kaç kişide demişti.