Biranneadayiiii Anniii benim daktir o haftaya kadar bekletmez salı gününe kadar bekleriz yoksa alırız dedi bakalım hayırlısı beklemedeyiz 🤣
Anniii Biranneadayiiii benim doktorumda öyle dedi ben gitmedim bilerek normal doğum için bekledim.ama olmadı sıfır sancı sıfır açılma oldu bide bebeğim 4100 Grdi kordonuda boynuna dolamış olmadı 🤗
Biranneadayiiii Kaderx özel kuzum. Bildiğim kadarıyla devlette doğum esnasında çatıya bakiliyomus galibaa