normal zamanda bile doktorlar eti çok iyi pişirip yemek gerekiyo diyolar, pişmemiş eti nasıl yiceksiniz.. toksoplazma riski cok yüksek ve bebek için çok tehlikeli. etsiz yiyebilirsiniz tek sıkıntı ben yiyince aşırı baharattan hazımsızlık yaşıyorum o kadar