Tugbamete Mrveetbb ben telefonuma alarm kurup asla atlamadığım ve unutmadığım hergün aynı saatte aldığım halde hamile kaldım eşim artık bizi koruyacak bi yöntem kalmadı diyor 🙈🙈 bu doğumda kordonlarımı bağlatıp bu süprizlere son vereceğiz 😂
Mrveetbb Tugbamete Ciddimisiniz ben şoookk😵 Kaçıncı bebeğiniz peki ? Sanırım 100% korumuyor %90 larda birşeydi o çok az hamile kalma şansının yüzdelerinden birisiniz ozaman 😅
Tugbamete Mrveetbb doktorumda dedi çok düşük bir ihtimal ama oluyor diye 2.bebeğim ama biz hep tek çocuk düşünüyorduk eşimle Allah kardeş nasip etti oğluma buda kız ikisinide tatcaz bakalım nasipse sonra dükkanı kapatcaz ☺️
Mrveetbb Tugbamete neyse ki 1 miş 2 olmuşlar ne güzel kardeşi olmuş hep gerek. Allah uzun sağlıklı ömür versin. Benimde bir oğlum bir de kızım oldu bende dükkan kapansın istiyorum😀