Merhabalar kan uyuşmazlığı mevcut eşimle bende sağlık ocağında kan uyuşmazlığı iğnesi ücretli denildi 800 TL civarında ama çevremdekiler ücretsiz yaptırdığını söylediler şuan gebeliğimde başlarındayım ama merak ediyorum tecrübeli anneler yazabilirler mi acaba