Ben kullandım canım hemde 4ay. Doktorum bir zararı olmadığını söyledi. Gece yatarken iki tane içmem gerektiğini söyledi uyuyacağım zaman çünkü benim inanılmaz gece bulantılarım vardı uyuyamıyordum hic. Bir de eğer sabah uyandığımda da geçmemiş olursa sabah da bir tane alirsin demişti. Gün içinde rahat ediyordum bu hal sayesinde yoksa artık bayılacak gibi oluyordum.