Selamlar anneler ve anne adayları 😊
Bebişleriniz için kanguru ya da sling kullanıyor musunuz, kullanmayı düşünüyor musunuz?
Babywearing, yani bebek giyme, aslında anadolumuzu düşünürsek hiç de yeni bir konu değil 😊 ama bir kaç senedir eğitimlerini dahi veriyorlar. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Doğum sonrası ilk 3 ay 4.trimester diye geçiyor hatta, bebeğin hala anne temasına ihtiyacı var. O yüzden sling ya da uygun bir kanguru kullanmak istiyorum bebiş doğunca, araştırıyorum ama pratikte hangisi daha rahattır bilmiyorum. O yüzden sizlere de danışmak istedim.
Şöyle bir slinge denk geldim halka sling diye geçiyor adı, en mantıklısı bu geldi bana ama dediğim gibi kullananlardan ya da görenlerden bilenlerden duymak istedim 😊
