Emirasaf-annesi 30 haftalık hamileyim karnım aşağıda bebeğim aşağıya yerleşmişti ilk surecten bu yana oturamiyorum yatamiyorum rahatım yok bugün sırt ağrısı nefes darlığı çekiyorum oturuyorum şuan ama nasıl oturmaksa bu çok kötüyüm hiç rahat edemiyorum