annelikyolculugu2875 Kızlar 12 haftalık hamileyim ilk defa bu sabah kasık agrısıyla birlikte bir çay kasığı kadar kahverengi lekelenmem oldu cok tedirgin oldum. Yaşayan varmı bu durumu ? Salı günü randevum var ..
gldn065807 annelikyolculugu2875 bence bir acile yada doktorun bugün kabul ederse git bir ulturasonla bakilsin canım bisey yoktur insallah da senin icinde rahat eder
miniko_2308 annelikyolculugu2875 benim de 16.haftamdan 24.-26.haftalara kadar ara ara lekelenmelerim oldu ama kasık ağrısı yaşamadım, doktorunuza danışın hatta direkt gidin bir baksınlar.