Asiveblue benim aralık sonu ocak gibi olacak inşallah. Yorgan almadım, üç tane battaniye var biri penye biri nohut biri alize puff(ben ördüm) oda ısısı için de termometre aldım oda serinse nohutu sıcak olursa penyeyi kundak gibi sarıcam. Planım bu uyku tulumuna 3.aydan sonra geçerim, güvenli uyku nedeniyle yastık yorgan vb önerilmiyor