Asyarslan60 Merhaba bugün regl oldum doktorum 3 ve 4 gün gel dedi ama hafta sonu olduğu için ve pazartesiye randevu bulduğum için 5 gün gitmem gerekecek sıkıntı olur mu acaba ? Bilgisi olan var mı?
EdizEliz Asyarslan60 bildiğim kadarıyla 2,3,4 oluyor 5 i bilmiyorum cnm sekrektre Rica etsen araya sıkıştıramaz mu acaba randevuyu
Cananyildiz Asyarslan60 genelde 5. Gün başlanıyor ztn canm sıkıntı yapma. Bana hep 5. Gn başlattı. Ya 3. Gn ya 5. Gun baslatyolar genelde 5. Gün ama
Asyarslan60 EdizEliz ay maalesef üniversitenin özeline gidiyorum pazartesi ve çarşamba özel olarak bakıyor
EdizEliz Asyarslan60 bilen arkadaşlar cvp verir umarım. Gönlünce olsun güzel sonuçlar olsun inşalalh cnm
Ayserose1001 Asyarslan60 benim 5. Gün başlandı canım 12.gğn 22 mm yumurta oldu hatta ama tabi gebelik yok şu an idrar çıkmıyo 😅 yarın kan vercem nasip se
Asyarslan60 Cananyildiz ay evet maalesef 5 gün gitmek zorundayım pco da olduğum için bi 45 gün daha regl olmayı bekleyemem😅
Cananyildiz Asyarslan60 bende başladım bu ay yne 5. Gün basladm canm sıkıntı olmaz zaten 3. Veya 5. Gunu başlamıyor ki geneli 5. Gün başlıyor
Seher0270 Asyarslan60 bende bu ay klomen kullandım . Adetin 3 ünü günü muayne gittiğim halde ilaca 5. Günü başlamamı ve 5 gün içmemi söyledi cnm.
Seher0270 Asyarslan60 Adetime 10 gün var hiç bir belirtim yok gibi nasip kısmet inşallah vardır😊🤲🏻 Bir adet 20 mm yumurta gelişip çatladı dedi Dr. Bakalım hayırlısı olsun hepimiz için inşallah.
Cananyildiz 2kezAnneyim ben hep 5. Gün başladım. Burdada %80 5. Gün duydum. Doktor muayene ettiğinde duruma gore veriyor olablr ama 5. Gn geç değil. Bikerede hatta 3. Gün baslamstm ama adetim hiç durmadan lekelenme seklnde devam etti