melikeguneyozalp Hangi çatlak kremini kullanıyorsunuz? Memnun musunuz? Kaç gündür yorum okuyorum bir türlü karar veremedim hangisini alacağıma.😊
Mltmsncn Lierac kullanıyorum ben. Yakın arkadAsım yeni dogum yaptı onun önerisiyle almıstım. Hiç catlağı olmadı. Tabi genetikte önemli ama.