Arkadaşlar adetimin gecikmesiyle test yaptım ve pozitif gördüm. Ardından kan verdim 36,53,118 çıktı 2 gün arayla.
Sonra 3 gün sonra 72 ye düştüğünü gördük. Kimyasalmış yani.
Kimyasal gebelik hakkında biraz aydınlatırmısınız beni ? Nelerden kaynaklı oluyor, kanamam başladı ağrılı bir süreç mi kaç gün sürüyor. Adet yerine mi geçiyor.
Bilgili annelerden biraz bilgi alırsam çok iyi olucak 🌸