seher_gurgil06 6080 beta değerim var tahminimce 5 haftalık yarın hastane randevum var sizce ultrasonda görebilirmiyim ve beta değerim haftasına göre normal mi?
dlrglnc seher_gurgil06 Bence görülmesi çok yüksek ihtimal 🌺 Ben 1040 la öğrenip ertesi gün gittiğimde görmüştüm sizinki bana göre daha bile yüksek hayırlıı olsunn 🌺😊
seher_gurgil06 dlrglnc teşekkür ederim ama göremedim bebeği net olarak kese göründü ama bebek nokta kadardı 5 +6 haftalık gebeymişim
seher_gurgil06 deletedmom27371 evet benimde bugün muayenem vardı kese göründü ama bebek nokta kadardı