Arkadaşlar hep burada böyle postlar görüyordum. Arama olmadığı için tekrar sormak zorunda kaldım🤦🏻♀️🤷
Bugüne kadar hiç böbreklerime bakılmadı, bugün başka bir doktora göründüm. Sağ böbrekte idrar birikmesinden büyüme olduğunu söyledi ürolojiye yönlendirdi. Az sonra gideceğim muayeneye, ama merak ediyorum bu süreci yaşayanlar bilgi verebilir mi?