asbehra Kızlar sabahları kalkarken çok belim ağrıyor bide dün gece çok ağrıdı şuan yine çok ağrıyor internette düşüğe sebep olabilir diyor ama ben dün gittim gayet iyi yerde dedi anlayamadım bi tane kaybım var korktum bende
asbehra Yagmr000 doktorum cevap verse özel diye gidiyoruz o kadar para veriyoruz cevap vermiyor ya sırf bu sebeple gitmek istemiyorum
asbehra as2121 internette düşük falan diyince korktum zaten bi kere kaybım olunca bunda çok evhamlıyım 😞
as2121 asbehra Anlıyorum seni benim de bir tane kaybım var ben de korkmuştum. İnş bu sefer sıkıntısız dünyaya getiririz.