Fadiiik Adetime 6 gün var -bulanti -istah acikligi -kasik agrisi -akinti -lekelenme -uyku hali Baska ne olabilir Kizlar
Zeysezer Fadiiik adet zamanınıbekle test yapmak için ama bazen çok istediğimiz için de böyle belirtiler yaşayabiliyoruz 18 gün gecikip belirti yaşayıp defalarca testte olumsuz sonuç görmüştüm. Aynı zamanda adet belirtileriyle hamilelik belirtileri çok benzer. Allah gönlüne göre versin canım sabret
misslaviniaa Fadiiik aynen canm benmde 4gun var ishalim,halsizim,uykusum,sinirim bozuk,akintim var,lekelenme sende nasil oldu?bende minik minik nokta gibi 3 4 nokta oldu gecti simdilik..
deletedmom27371 Fadiiik bence saydığınız çoğu belirti vardı adetim 3 gün kala kaset test yapmama rağmen çift çizgi görmüştüm
bireylulmeselesii Fadiiik adete 6 gün kala hamilelik belirtilerini bu kadar yoğun yaşamanız pek mümkün değil aslında. Saygılarınızın hepsi adet donemi belirtileri de aynı zamanda.
bireylulmeselesii Fadiiik ama lekelenme varsa ve kan şeklinde ise. Normalde adet döneminizden ince olmuyorsa bu yerlesme kanaması olabilir.
Bfduam Fadiiik adetine bir iki gün kala erken yapsan netleşir canım, inş bu belirtilerinin sebebi bebiştir🤲
Zahide3402 Fadiiik sadece lekelenme yok 10nunda regl olmam gerekiyor inş olmam olmazsa test yapcam ama aşırı bel agrıısı şişkinlik uyku kaşık ağrısı bugün o kadar şiştim gidip yürüyüş yaptım
calikusu_03 Fadiiik psikolojik olabilir. Ben hamile olduğumu öğrendiğimde hiç belirtim York’u. Regl gecikmesi dışında diğer belirtiler her şey olabilir
greybrde Fadiiik bulantı hemen başlamaz 1 ay sonra falan ancak başlar akıntıda yumurtlama belirtisidir ki %80 kadınlarda öyle
superrmomy Fadiiik belirti dediginiz şey kanda beta ve diger gebelik hormonları salgılanmaya başladıktan sonra oluşur. Bu belirtilerin sebebi hormonlardır zaten. Bu kadar erken yaşanan belirtilerin çoğunluğu psikolojik oluyor. Gün geçtikçe belirtiler de artar.