SemraSnmezTuru Kızlar 18. Haftadayım. Geçen hafta bebişin hareketlerini hissediyordum. Yani pıt pıt bişeyler oluyordu galiba o diye düşünüyordum. Şimdi hiç hissetmiyorum. Tatilden döndüm denize falan girdim doktorum hiç bişey olmaz dedi. Ama çok korkuyorum uyuyamıyorum geceleri kalbi durursa nasıl anlıyıcam. Kontrolum 3 un de ama o zamana kadar napıcam bilmiyorum. Zaten gidip geldikden 1 gun sonra aynı korkular baslıyor. Stres olmaktan baş ağrısı çekiyorum hep 😔😔
Nuraypazarlioglu SemraSnmezTuru bende senin gibiydim hatta sağlık ocaklarında kalp atıcısı icin dinlenen cihaz varya küçük ondan mı alsam diyordum eşim gülüyordu artik😊aklına kötü şeyler getirme ve elini karnına koy dualar oku sağlıklı doğması icin
Anneyimmm SemraSnmezTuru ayni ben hissediyorum su an o.yuzden rahatim ama bi 2 saat hissetmiyim.cildiriyorum icini ferah tutmaya calis canim
Denizkum Canım hiç korkma yarın sağlık ocağına gidip bebeğin kalp atışlarını dinleyebilirsin onlarda cihaz var dinliyorlar için rahat eder sağlıklı günler benim bebeğim günlerce hareket etmiyordu kimi zaman
SemraSnmezTuru Denizkum sağlık ocağında ki alet 20. Haftadan sonra duyabiliyormuş canım öyle demişti ebe. Günde bi kere hissetsem yetiyor ama şu üç dört gündür hiç bişey yok 😔
SemraSnmezTuru Nuraypazarlioglu bende ultrason makinesi falan araştırmıştım canım 😒 stetoskop la duyuluyor dediler medikalciye gittim denedim duyılmuyor yoksa alacaktım 🙄 inşallah iyidir hareketlerini bi hissetsem artık. Hiç hamile değilmişim gibi.
Nuraypazarlioglu SemraSnmezTuru zaman gecmiyor gibi ama 30lu haftalara geldiğinde ne cabuk gecti zaman dersin. Şuan benim 42 günüm var zaman bana hiç gecmiyor🤣son ay gecmez derlerdi doğruymus
SemraSnmezTuru Anneyimmm valla bilmiyorum canım benim ebe en erken 20. Haftada demişti. Bende o yuzden hiç gitmedim. inşallah iyidir bilmiyorum. 2 gun daha dayanıcam bakalım 😔
SemraSnmezTuru Nuraypazarlioglu öyle valla geçmiyor gibi geliyor. Bu hissedememek çok kötü. Hiç huzurlu günüm geçmiyor ki. Tek düşündüğüm bişey mi oldu. Kalbi mi durdu. Hep bunlarla boğuşuyorum 😔