Diclerdal benim de öyle oldu o haftalarda anneme söyledim terlwmişsindir dedi ama hiç zannetmiyorum kontrole gittiğimde doktor yürüyünce hareket edince ıslaklık olur demişti benim de fazlaydı ama pantoloma kadar ıslaktım eve geldiğimde hala neden olduğunu bilmiyorum :)