Gizemyakar Kizlar 7 haftalık gebeyim. Aşırı halsizlik var. Yerimden kalktığım an Midem bulanıyor sanki bayılıp düşücekmişim gibi hissediyorum. Bu süreçte siz neler yaptınız önerisi olan var mı 🙏🌺
hilalsahin35 Gizemyakar Benim bulantım aciktigim zaman oluyordu canım biseyler yedigimde geçiyordu halsizligim çok vardı genelde yatıp dinleniyordum hatta bazen otururken uyuyakaliyordum 😂😂😂 calismiyorsan bol bol dinlen bence ilerleyen zamanda vücut hamileliğe uyum sağlayacak
Gizemyakar hilalsahin35 yok çalışmıyorum. Sürekli uzanıyorum oturunca bile halsiz hissedip istemsizce tekrar uzanıyorum
hilalsahin35 Gizemyakar bennuyurdum genelde mesela saat 4 5 gibi bibsaat felan uyurdum iyi gelirdi bana yavaş yavaş size neyin iyi geldiğini anlarsınız zaten ona göre hareket edersiniz Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻