lunam Lilaaa Ben kullandım, inositol içeren bir takviye. Bende pko olduğu için yazmıştı doktor. Onu kullanırken hamile kaldım ben şükür.
Lilaaa Aykem ne için bu canım doktor bana folik asit yerine yazdı araştrdm da pco içinmiş yumurta geliştirici sanırım bana pcosun falan demesi muayenden sonra bunu yazdı
Lilaaa Aykem anladm canm eczaneye de sordum da folik asit ayrı alman gerekiyor bu yumurta geliştirici dedi doktorda folik asit yerine yazdı kafam karıştı iyice gidince bidaha sorcam doktora sağol bu arada 🌸