Mrb hanimlar 36+4 gunluz dun hastaneye gittim kontrolum yapildi ve daha sonra saglik ocanda kontrolüm vardi gittim ve ebe aliyle bastirarak karnima hem aşaya indini ve kafasi aşida oldunu soyledi yagni dönmüş pozisyonunu almiş💞🧿ama hastanede boyle bisey demediler