Kızlar meraba size birşey sormak istiyorum geçen hafta hafif ağrılarım ve bebek hareketlerinde azalma hissettiğim için acile gittim 4 cm açılmam olduğunu hemen doğumhaneye almaları gerektiğini söylediler o gece 6.60 cm i buldu açılmam ertesi gün rahmimim toplandığını 5 cm e kadar düştüğünü söylediler 3 gün müşahede altında kaldım açılmam devam etmediği için kendim çıkmak istedim. Bu arada 36+1 de yatış yaptım ve bebeğinde gelişim geriliği varmış iki hafta 2200 gm. Benim gibi olup haftasını tamamlayan var mı acaba bi de bebişe nasıl kilo aldırabilirim