35+2 haftalığız karın ağrısıyla doktora gittim nstye girdim sancı kasılma çıkmadı doktor ultrasonla baktı bebek kanala yerleşmiş hatta çıkışa dayanmış alttan muayene ettiğinde açılmam yok ama enfeksiyon varmış fitil krem magnezyum verdi yat kalkma dedi hatta erken doğar mı sizce başına böyle bişey gelen var mı ?