Yaşın da çok gençmiş maşallah. Neden korkuyorsun kuzum ya o kadar sezaryen doğum yapan var. Suni sancı çekip yine sezaryen e dönebilirsin yani. Bebek nasıl gelmek isterse öyle geliyor. Doktorunu dinle sen. Ayrıca diyelim ki sezaryene döndün hiç korkma. Artık eskisi gibi değil. Benim tüm arkadaşlarım sezaryen oldu hepsi hemen ayaklandılar gayet de memnunlar. Ben isteğe bağlı sezaryen olucam düşün. Olumlu tarafından bak sancı çekmeyeceksin, doğumdan sonra agrı kesici vs verecekler zaten. Hem alt tarafta dikiş, deformasyon, genişleme vs de olmayacak.
Allah gönlüne göre hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah