Ilaydaunal99 dilara_cinar99 inşallah o kadar uzun sürmez benimki 🥺 seninde en kısa zamanda sonlanır inşallah bulantıların🙏
Symylldz Ilaydaunal99 eğer yiyebildiğin şeyler varsa kendini zorla tüketmeye çalış mesela bende işe yaramadı herkeste farklıdır belki ama özellikle elma kabuğunu soyup yiyenler bulantılarına iyi geldiğini mide yanmalarının kesildiğini söylüyor soda sade soda yani onun dışında tuzlu sade kraker leblebi gibi. Bir de kızartma yağlı baharatlı ve salçalı şeyleri tüketmemeye çalış asitik şeyler daha çok tetikliyor bol bol patates haşlama fırında kaşarlı yapabilirsin nişasta kazanı oluyor miden hemde tok tutuyor 😂
Ilaydaunal99 Symylldz haşlama patates,leblebi bunları çok duydum iyi geliyormuş ama denemedim açıkçası mide bulantım olunca çünkü hiçbir şey işe yaramayacakmış gibi bi his oluşuyor 🥺
babypoemnur Ilaydaunal99 umarım bi an önce geçer ben 5+4 ken başladım 21+2yim hala kusuyorum ve abartmıyorum günde 15-20 kere kustuğumu biliyorum şuan günde 3-4 kere kusuyorum benimki geçmeyecek galiba buna inanıyorum sizinki bi an önce geçer inşallah ♥️ benimde kullanmadığım ilaç kalmadı fayda etmeyince etmiyor gerçekten
babypoemnur Symylldz Allahım şifa versin aynı durumdayım biraz peynir ekmek yiyorum onuda anında geri kusuyorum
Symylldz babypoemnur benim de aynı senin gibi umudum kalmadı bu durumun biteceğinden peynir kabuğu soyulmuş domates kahvaltım bu kadar bak bir kaç gündür sade tahin helvası tüketebilirsin ben şekerli hiç bir şey yiyemiyorum içemiyorum tahin helvası işe yarıyor gibi çayı kahveyi tamamiyle hayatımdan çıkardım reflümü iyice coşturuyor zaten kahveyi gebe kaldığından beri içmiyordum çayı da bir aya yakındır bıraktım bir de üzerine mide yanmaları eklendi gelsin hayat bildiği gibiiii 🤗
Mom3834 Ilaydaunal99 hamilelerin yüzde 80-85 i yaşıyor 🙈 ilk 3 ay çektim hem de ne çektim… tiksinme ve inanılmaz bi koku hassasiyeti ile birlikte 17. Haftada bitti bitmesine ama sonrasında da arada ögürme, mide yanması geliyor. 2. Trimester rahat ediyorsunuz. 3 te bel ağrıları, aşırı mide ve yemek borusu yanması ağırlaşma halsizlik geliyor 😅 bunlara simdiden kendinizi hazırlayınn ki ben en rahat en şikayetsiz şekilde geçiriyorum 3. Trimesterı.. ama bitttimmmm 🙈🙈🙈
Ilaydaunal99 Mom3834 ayyy Allah yardımcımız olsun sonundaki güzellik için değer ama daha iyi geçirmemiz dileğiyle 😢💕💕
babypoemnur Symylldz anne olmak çok zormuş yaa gerçekten hiç aşermem olmadı hoş olsada yiyemiyorum bende kaşar peyniri ve ekmek yemekten bi hal oldum siz kaç haftalık oldunuz
Symylldz babypoemnur evet gerçekten çok zor sağlıkla gelsinler biz katlanıyoruz her şeye önemi yok ben bugün 19+3 oldum sen ?
Gulsum-crk26 babypoemnur benimde 6 haftada başladı devam ediyor sürekli hergun bulanıyor ama kusma 1 kere yaşadım canım sadece zeytin ekmek istiyor başka azar azar işte digerlerinden atistiriyorum ama çoğunlukla zeytin ekmek 😪
Bsrbsrrr Benimde bulanıyor, dün aynı konuda bende açtım post yani ne yazıkki bana suan iyi gelenler beyaz leblebi ve ayva yedim dün biraz o hafifletti en iyi beyaz leblebi geldi, bide kraker tabi tamamen kesmiyo ama işte idare ediyoruz☺️🥺
Naneliayran Ilaydaunal99 aramıza hoşgeldin ben artık kusarken ağlıyorum 9. Haftam bitti hala devam mutfağımdan soğuyorum prilam içiyorum onu da kusuyorum😂 korkmana gerek yok doktorum bebeğin ilk üç ay çok fazla besin ihtiyacı olmuyor demişti,kusunca yine yemeye çalış zor çok zor biliyorum yaşayan bilir.
Ilaydaunal99 Fagxhs bu ilaçtan bende kullanmak istiyorummm geçiriyor yazmış herkes biraz araştırdım da 😢
Busranurakdemir1 Ilaydaunal99 hamile olduğumu öğrendiğimden beri mide bulantım var şuan 11+2 deyim hala cekiyorum ama insallah biter mahvediyor çünkü beni
Symylldz Ilaydaunal99 evet o hissi çok iyi biliyorum bitmeyecek bu bulantı hiç bir şey geçirmeyecek bu durumu bi yandan da aç kalınca bebeğim acıkıyor mu acaba beslenebiliyor mu acaba yeterli bi anne miyim psikolojisine bürünüyor insan merak etme o senden alacağını alıyor patatesi tüket işe yarıyor dediğim gibi onyzd ya da zofer diye bi ilaç var prilam işe yaramayınca doktor bunları yazıyor genelde bir sonra ki doktor görüşmende konuşursun zaten 🤗
Mom3834 Ilaydaunal99 amin inşAllah valla o kadar zorluga ragmen hızlıca geçiyor 🥺 sona geldik biz darısı sağlıkla sizin de başınıza inşAllah 🤲🏻❤️