Deletedmom16362 Kızlar ne durumdasınız? Benim bebeğim hâlâ aşağıda sanki. Çok düzenli harektlerini de hissetmiyorum. Normal mi acaba bugün de sizlama var sanki korkmaya başladım,kontrolume de daha var.
busra5501 Deletedmom16362 en son kontrolde bebeğin pozisyonu nasıldı benim 24 de çok baskı vardı şimdi 26 oldum bebek dönmüş baskı hissi kalktı yukarda hissetmeye basladım canım
busra5501 Deletedmom16362 kalça hava da yastıkla destekle baş ve bacaklar aşağıda yatış önerdi bana günde on dakka o zaman bebek dönüyor yer değişiyor sizi rahatız ediyorsa ama ağrı olursa yapmayın
Asyaburcin Deletedmom16362 bende aynı şekilde 26 haftalık olduk bizde hareketlerini cok az hissediyorum. Bel ağrılarım falan var
Limonveannesii Deletedmom16362 ben hareketlerini düzenli hissediyorum fakat son birkaç gündür bacaklarıma ağrı giriyor böyle adet olacakmışım gibi bir ter basıyor kasıklarımda ağrı var benimde kontrolüme var daha inşallah bir sıkıntı yoktur yaa hareketlerini hissettiğim için içimi ferahlatmaya strese girmemeye çalışıyorum
Deletedmom16362 busra5501 En son 22de gittim ben pozisyonla ilgili bir sey demedi. Şu an 26+1 iz. İki hafta sonra gidicem kontrole.
ZZeynepP1903 Bende 26+5 günlük hamileyim bebegi hissediyorum net sekilde artık göbek deliğimin üstündede hissediyorum cogunlukla. Bugün sol göbek tarafımda içten agrı oluyo niye anlamadım sizlerde de varmı acabaa 🤦🏻♀️ Karnımın içi agrıyo sanki sol taraf
Deletedmom16362 Limonveannesii Ya aynıyız işte. Karnimin alti ağrıyor bi kac kez de sizladi. Enfeksiyon mu var acaba ddm dün biraz üşüdüm ondan da olabilir. 2.gebeligim ama hepsi farkliymis ya
ipos94 Limonveannesii aynı şikayet bende de var, ben adet olunca da bacak ağrım olurdu sanki aynısını yaşıyorum ve beni de ter basıyor aynı haftadayız neden oluyor acaba
FusunF Deletedmom16362 ben 25+5 haftalıgım doktorum bana hergun hissetmen lazım dedi az da olsa hissetmen gerekiyor dedi yanı bu benim için tabi herkes için geçerli değil bende agrı sadece ayakta çok kalınca belim agrıyor
Deletedmom16362 busra5501 Sıkıntı olmazsa 5-6 haftada bir gelebilirsin demişti canim koronadan dolayı. 8 ekimde gitmiştim en son. Devam eden bir şey olursa hic durmam.
Limonveannesii Deletedmom16362 enfeksiyondan süphelenip sağlık ocağında kan idrar tahlili verdim onlarda temiz çıktı bende bir sıkıntı yok dedi oradaki doktor magnezyumla ilgilidir bacak ağrın vardır dedi ama böyle ağrı gibi değil yani resmen bacaklarım da hissizlik oluyor hah adet olacağım herhalde diyorum sonra hamileyim saçmalama diye kendimi telkinliyorum 10 gün sonra kan uyuşmazlığı için iğne olacağım o zaman doktora gidince soracağım
FusunF Deletedmom16362 Benimde bazen aşagıda bazen göbek deliğimin orda ama hep sağda bence bu haftalarda aşağıda hissetmek normal cnku genelde herkesin öyle doktora sormak lazım ben unutuyorum hep sormayı
Deletedmom16362 Yagmurgel2020 Ebe bebeğin aşağıda olup olmadığını anlayabilir mi acaba eliyle karnima baksa. Ben aşağıya mi yerlesti acaba dedim. Sonradan böyle bir sey olabilir mi? Doktor hic aşağıda demedi bana.
Deletedmom16362 FusunF O zaman normal demekki hemen hemen herkes ayni seyi söylüyor. Rahatladim biraz 🤗
Yagmurgel2020 Deletedmom16362 balla ebe anlar mı bilmiyorum ama bebek daha küçük ya ultrasonda anlarlar bence çünkü benim 34 den sonra elle ile muayenede anldılar dönmediğini öncesinde hem ultrason da anlıyolardı