Guneyinannesi1 Doktor cok inatcı diyor asla göstermiyor heyecanla gidiyorum ama hüzünle çıkıyorum 😃😃 33+6 günlüğüm kilomuz 1.980 doktor 2 kilo üstü beklerdim ama kötü değil dedi normal dedi okdr da yedim bana geldi kilo bebeğe hiç bişi yaramamıs
duygu0693 Guneyinannesi1 Bizimkide tam 34+2 göstermişti 😅 36+5’te 2700 bizimki bende takıyorum biraz 3 üstü olmalıydı 🥲
incifeyza Guneyinannesi1 bizse 33 +5 de 2030 uz muhtemelen minyon olacak ablasida oyleydi 14 kilo aldim 2750 dogmustu bize cekmis yapacak bisey yok😍
Dugisim Guneyinannesi1 hiç üzülmeyin 32+5 te 1945 gramdı bebeğim. Tansiyon hastasiyim 2 gün önce ciğer geliştirici vuruldum erken doğum riski var diye. 2 kiloyu geçsin 36 haftayı göreyim en büyük duam. Zaten genetik diye birşey var siz dünyayı da yeseniz doğacağı kilo değişmeyecek.
Guneyinannesi1 duygu0693 hahaha doktor dedi ne kdr yersen ye bebek zayıf dogacaksa zayıf dogar yada kilolu dogacaksa kilolu genle alakalı cidden yiyorum ama fayda göremiyorum yüzünüde göstermiyor sanki nereye kadar saklayacak 😃
duygu0693 Guneyinannesi1 Aynen öyle ama analık işte 🥲 Sağlıkla gelsinlerde hiç önemli değil doğduktan sonra alırlar inşallah 🥰
Guneyinannesi1 Dilara0638 maşallah benimki büyük ihtimal 2.900 falan dogacak oyle kilolu Bi bebek olmiycak sanırım sağlıklı olsnda napalım
Guneyinannesi1 incifeyza valla ben uzunum kardeşim annem bizim taraf hep uzun eşimde kardeşleri uzun Bi kendi onlara göre kısa banada doktor minyon olacak büyük ihtimal dedi ama bilmiyorum :/
Hazalcmr_ Bende 36+6 yım iki hafta geriden dedi doktor ama 2500 kilosu 37 den sonra alabiliriz dedi çok korkuyorum 😨
Hazalcmr_ Guneyinannesi1 evet sanırım sezaryen nst de sancı vs çıkmadı ama kilo alıyorsa eğer kendisinin gelmesini beklicez galiba
minigiminannesi18 Guneyinannesi1 benimki 33 haftalıkken 1700 kiloydu doktorda kilosu gayet iyi demisti