Poyrazin_annesi canım sağlıklı olsun da hiç ikiz vs diye takma benim 6 yıllık hasretimden sonra tedavisiz ikiz oldugumu öğrendim bi kız bi erkeğiz bakalım şimdiden dertlerdeyim nasıl bakabilecek miyim acaba sağlıkları nasıl olacak diye doktorlar pek sevmez çoğul gebeliği sakıncalı olduğu için Allah rahmi tek bebek için yaratmış derdi bizim doktorumuz