Melos12 Selin12- 17 aylık oğlumda bütün bezleri kullandım ama hepsi pişik yaptı babyme ve molfix yapmadı doğacak bebeğimede gene babyme düşünüyorum çok kalın bi bez değil ben çok beğeniyorum aleoveralısınıda kullandım oda güzel
Deryabelinay Selin12- ben ilk kızım da beby me kullanmıştım çok memnundum şimdi yine sadece beby me stokluyurum kış bebeği olacağı için zorlanmayalim istiyoruz
Selin12- Poyrazin_annesi ben diğer çocuklarimda sleepy kullandım şimdi her yerde görüyorum merak ettim kullanan varmi acaba memnun olan
AsminMoms Kızlar size bir soru sormak istiyorum yeni doğan bebekler 1 numarayı ne kadar kullanıyor acaba alcam ama kaç adet almam gerekiyor çok kararsız kaldım yardımcı olur musunuz acaba ?