Nurr122 ben yaşına girmeden ilerde başıma gelebilecek durumları düşünerek erkenden kendi uyku düzenini kurdurdum şuan 2 yaşında ve hadi uykuya dediğim zaman koşup yatağına çıkıyor sütüde verince kendi uyuyor gecede gündüzlerime ben gaddarca olduğunu düşünmüyorum 2 gün ağladı sadece ama 1 yıldan fazladır çok rahatım akşam 9 dedimi gider yatar sen fikir istediğin için söyledim ki uyku eğitimi dediğin şey bu şekilde veriliyor araştırmanı öneririm gerçi senin için biraz geç artık ağlamasıylada başa çıkamazsın kocaman olmuş çocuk ne deyim kolay gelsin 🤷🏻♀️