Hanımlar 10 haftalık hamileyim. Çalışıyorum öğlen yemeği için her gün evden yemek getiremiyorum akşam yorgun oluyorum hazırlayamıyorum. Dışardan köfte işte pide pizza hamburger Çiğ köfte falan artık ne denk gelirse yiyorum evde haftada 1 balık yemeğe çalışıyorum tiksindim balıktan ama zorluyorum. Sabah kahvaltılarını yumurt pişirip yağda yiyorum ceviz zorluyorum. Kefr içiyorum evde yogurt mayalıyorum meyve yiyorum . Yalnız işte kafama takılan öğlen yemekleri pek sağlıklı değil gibi geliyor am hamburgeri köftesi normal burger gibi değil ya da normal köfte sağlıklı. Sanki sağlıklı beslenmiyormuşum gibi geliyor ama bilemiyorum siz nasıl besleniyorsunuz yardımcı olur musunuz