Kızlar buraya yazmıştım bebeğimin başında kist gördüler detaylı ultrasonda başka bir şey çıkmadı her şeyi çok normaldi ama o kisti görünce doktorlar (perinatolog) tutturdular sıvı aldırın altında genetik bir durum var mı down sendromu var mı diye. Sadece minik kiste bakarak dediler. Eğer genetik bir sorun yoksa kendi kendine geçer kist unutun dediler. Kime sorduysam en ufak bir şey görünce su aldır demişler. Aldıran da olmuş riskli olduğu için aldırmayan da olmuş. Ben o psikolojiyle ikna oldum aldırdım. Şuanlık bir sıkıntım yok ama aşırı korkuyorum bebeğime sonradan bir şey olur mu diye. Enfeksiyon riski varmış ama 1000’de 1 dediler. Bu nedenle insanlar kabul etmiyorlarmış. Dediler ki bir şey çıkcanı sanmıyoruz %80 oranla ancak ne olur ne olmaz içiniz rahat olsun bilin dediler. Ben de girdim ağrılı bir işlem değil ama sonrası önemli. İki gündür çok kötüyümmm sonradan bir şey olur mu vs diye şuan bir şey hissetmiyorum çok şükür. Kızlar risk kaç gün sürüyor? Bir bilginiz var mı? Başka aldıran veya aldırdığını duyduğunuz var mı? Kim duysa etrafımda onlara da en ufak bir şeyde su aldır demişler doktorlar. Ben 24 yaşındayım kızlar. Genelde 35 yaş üstü gebeliklerde hiçbir şey görmeden direk mutlaka yaptır down sendromu riskine karşı diyorlarmış.