Merhaba hanımlar 19+5 gebeyim 2.gebeliğim bugün detaylı ultrasonumuz vardı en son ikili test için gitmiştim risk düşüktü ancak bugün bebekte ense kalınlığı olduğunu istersem amniyosentez yapılabileceğini veya nifty testi yapılabileceğini söylediler ancak sonuçların nifty testine göre ve bebeğin zarar görme ihtimaline göre daha sorunlu bulduğum için amniyosentez istemedim. Size olan sorum ise bebeğin engeli yüksek çıkarsa 22 hafta dolmadan gebelik sonlandıracaklarını söylüyorlar, böyle bir durum yaşayan var mı? Üstelik ikili testte hiçbir şey çıkmamıştı kafam çok karıştı ve canım sıkıldı. Nifty testi sonucu da 8-13 gün arasında çıkar diyorlar ücretli olmasından dolayı bir kaç gün onu da beklemek zorundayız 22 haftayı geçerse ne olur ne biter? Yaşayan varsa bilgi verebilir mi lütfen…