Benim daha önce iki kere genel anestezi den sonra boyun agrım olduğu için ben götüreceğim sezeryan yaparsam. Çünkü boynuma o iyi gelmişti kendimi bildiğim için çantama koymak istiyorum tedbir amaçlı. Sizde içinizden nasıl geliyorsa öyle davranın illaki koyulacak diye herşeyi koymaya gerek yok diye düşünüyorum işinize yarayacak ihtiyacınız olanları koyun. Sağlıklı hayırlı doğumlar inşallah hepimize 🤲😍