Deniz0011 Kizlar 16 haftaligim belim cok agriyor ve asiri kasik agrilarim var su anda yurtdisindaydim doktoruma ulasamiyorum sizce neden agriyor
Meryem2746 Deniz0011 rahim büyüyor gayet normal 30 haftalık oldum hala devam ediyor benim bazen yerimden bile kalkamıyorum içinizi ferah tutun 🌸
Zeyneb12 Deniz0011 biraz dinlenin uzanın geçmezse doktoru düşünürsünüz. Endişelenmeyin ama dinlenin hemen
Ozlem2904 Deniz0011 o haftalarda bel ve kasik agrisi cok oluyor bebek yerini genislettigi icin. Kanamaniz yoksa icinizi ferah tutun
Fnen Deniz0011 olabilir çok normal artık sırt üstü yatmamaya çalışın sırt üstü uzanınca daha çok ağrır
Suzanne Bende 16dayım belim ve sırtım çok ağrıyor bebeğim erkek erkek bebekte sırt ağrısı çok olur diyorlar ama doğru mudur bilmiyorum
miniko_2308 Deniz0011 endişe etmeyin ama yine de bir enfeksiyon tahlili verin idrar yolu enfeksiyonu bele vuruyor çünkü.
Yagnur17_crk Benimde 14 +6 kasıkklarimda şişkinlik var hafiften belim agiryo ama kanamam falan yok düşük değildir diyilmi