Meraba anneler şuan hastanedeyim şeker yüklemesi için geldim doktor hanım muane etti bebeğimin başının altta olduğunu söyledi daha 24+3 675 gram çok küçük alttan muayenelerde bile zorlanıyorum o yüzden doktorum normal doğum yapamazsın sen dedi hem bebeğin kafasının altta olması hem sezeryan demesi korkuttu size yazmak istedim 🥺sizin doğumlarınız nasıl olacak yada anne deneyemini yaşayanlar sezeryan doğumunuz nasıl geçti