SeherTeymur muayne de iyiydi genel olarak. Doğumhanede dikiş attığı sırada kaç dikişim var dedim cvp vermedi mesela 🙄😬zaten doğumu ebeler yaptırıyo onlar bi dikiş atmaya bide Doğumdan sonra oda ziyaretine geliyorlar ilaç yazdım bilgisi veriyolar. Ben 3 kere muayneye gitmiştim doğum öncesi memnun kalmıştım