Şuan o kadar çok üzgünüm ki ne desem de fayda etmeZ . Belki bir umut die bekledim çift embriyo transferi olmuştuk ikisi neden tutmadı o kadar düşünüyorum ki . Hiç bir sorun olmamasına rağmen . Hemşire yüzüme yüzüme değerin Sıfır dedi ekrana baktıkça inanamadim . Doktorum yarında kan ver dedi ama yukselecegini sanmıyorum. 2. Transfer için de beklemeliyim 😔