BirAsyaannesi valla benim doktorum özelde 12. haftada tahmin yürütüp 16. haftada kesin olarak söyledi ama devlet biraz uzatıyo. Detaylı için 16. haftada randevu almaya gittiğimde cinsiyeti geçtim boyunu kilosunu bile söylemedi. Sorduğum zaman anneye kilo mu söylenirmiş dedi. Özeldeki doktorumun söylediğini iletince de senin doktorun bişey bilmiyo diye iddia etti. Ki bunlar şehir hastanesinde yaşandı küçük bi hastane falan da değil. Arkadaşımın kardeşi de gazide doğum yaptı. Ona da bayağı uzun bi süre söylemediler. Artık kız isyan edince hala kız olunca aldıran zihniyet var o yüzden söylemiyoruz uzun bi süre demişler