Mlktrkkn Merhabalar. Şuan 24. Haftalardayiz, en son ramazan bayraminda siddetli sadece sol tarafli yürüyemecek kadar batma ve gerilme ağrım vardı fakat 20 dk icinde uzanip kendiliginden gecti. Daha sonra ufak agrilarda bir kac kez yasadim, onlada kendiliginden gecti. O sure icinde doktorum bi sorun olmadigini soyledi. 1 hafta once 2 saate yakin gecmeyen ayni aci yine sol tarafta oldu, gecmedi ve parol ictim. Doktorum yine sorun olmadigini, parol icebilecegimi soyledi. Fakat siddetli agridan sonra hem sağ hemde sol tarafta hassasiyet, gerilme ve batma var. Oneriniz veya bir fikriniz var mi yardimci olur musunuz? :) yazimi buraya kadar okuduysaniz tesekkur ederim :) Allah herkese kucağına almayı nasip etsin..
Elifemir Şurda durayım 🧐 bende de oluyo bu son 4 5 gundur magnezyum kullanıyorum dun gece fecı agrım vardı sezeryan kesik yerım acayıp sızlıyodu sancı batma oluyodu uyuyamdım dogrusu bu gun cok sukur ıyıyım sadece hafıften gaz sıkısması gıbı sızılar gelıp gıdıyo 😕 saglıcakla alrıız ınsallh bebıslerımızı🙏
Mlktrkkn Elifemir yine de başkları benimde oluyor diyince insan terslik hissetmiyor 🙊 tesekkur ederim, amin insallahh 😍
Mlktrkkn Gulsummldr magnormu bacak agrilarim icin neredeyse hergun iciyordum gece, bundan sonra kramplarimda da icerim. Tesekkur ederim 😊