BetulGul Kızlar 40+2 oldum ama hala doğuramadım lütfen yardım edin daha tık yok ne sancı ne ağrı nede açılmam var yürüş yapıyorum her zaman bebeğin gelişimi 41 haftayı geçti ve kiloda 4000 gramı buldu ama hala daha bende hiç 😟🤣
Kucukmutluluk BetulGul benim doktorum doğum bir türlü başlamıyorsa ilişki tavsiye ediyoruz ve içeri boşalmanın doğumu tetiklediğini belirtmişti. İsterseniz deneyin derim.
Aras BetulGul cinsiyet ne cnm erkekse geç gelebilir 41de 42de falan gerçeği ablamın kızdı da 42 de geldi 😂😂
ElifGuven BetulGul ben de arkadaşın dediği gibi ilişki tavsiye ediyorum sperm rahim kasılmalarına yardımcı oluyormuş
ElifGuven BetulGul dururdu vallaha çünkü ne sancı ne de ağrım vardı suyum fazla olduğu için bi de tersdi dr almak zorundayız. Artık dedi 😂😂😂
Parpali İlişki kurabilirsin çok sağlıklıı 😂😂 hurma ye bol bol. Ahududu yaprağı çayı yapıp için oda çok etkiliymiş bide keyen tohumu yiyin yoğurtla falan ve merdiven inip çıkmada işe yaraya bilir canım
BetulGul Parpali hurmayı deniyorum canım yokuş çıkıyorum merdiven yetine 🤣 ahududununda kendisini yiyiyorum ama bakalım diğerlerinide deneyelim
BetulGul mac canım çatı muayenemde 4000 4200 rahat Doğum yaparsın demişti ama hamile kaldığımda beri normal Doğum istiyorum ve devamlı yürüdüm hala daha yürüyorum hamilelik boyunca 4 kilo aldım düşün ben sezeryan hiç düşünmedim hiç hazırlamadım kendimi 😔
Asrinbaby mac benim oğlanda 3900 du en son doktor 4 'ün üzerinde doğum olur korkma dedi hatta geçen hafta 4.050 gr dogurtmus hemde kesisiz dikissiz
Pcoslubiranne BetulGul Zorlanmayacak misin 4 kilo bebekle normal doğumda.Doktorum bana 4 kiloyu geçerse normal yapamazsın bebeği riske atamam dedi.Bence daha beklemeden suni sancı al.Benim bebeğim de iri doktorum açık açık söyledi bu gidişle çok zor normal doğum diye.
Damlaai BetulGul yine bu forum sitesinde meryem ana otunu duydum temin edebilirseniz arastirin acilma yapip dogumu kolaylastiriyomus
Sengul80 BetulGul bence de hiç düşünme sezeryanı 5 kilo bile normal doğuran var kolaylık olsun dersen vajina kısmını hergün zeytinyağı veya bebekyağıyla masaj yaparak yağla esneklik sağlıyormuş. Şimdiden hayırlı doğumlar canım.
Zeynepcelik Pcoslubiranne kizlar ben kizimi normsl dogumla 4kilo 250 dogurmustum yurtdisinda sezeryan hic demedi doktorum tabiki biraz yirtik olmustu kolaydi diyemem ama dayandim ve suan oglumu bekliyoruz 40+1 olduk tik yok🤣galiba4 kilo vardir
BetulGul Pcoslubiranne valla canım bekleyelim normalde 4500 e kadar normal yaptırdım dedi Pazartesi’yi beklicez olmadı sezeryan olucam ama hiç istemiyorum