Kızlar merhaba bugün doktora gittik bebeğim cinsiyetini göstermiyordu hep onu öğrenip hemde diğerlerini yaptırmadığımız için 4lü sonucunu göstericektik,cinsiyetimiz kızmış hamdolsun bir oğlumuz vardı birde kızımız olsun istiyorduk sorunlar su ki zaten öncesinde öğrenmiştim plesenta tam kapatıyordu rahmimi bugün içerde kanama olduğunu söyledi doktor ya plesenta emecek yada dısarı yol bulup atacak dedi cok kanama olursa plesentayla beraber bebeği kaybetme olasılığından da bahsetti diğeri 4lü test riskli grupta cıktı 156/1 miş risk zaten geç döllenmeden 1 hafta geri geliyordu bebeğim simdi 2 hafta olmuş daha geçen hafta gitmiştik 1 haftaydı hiç açılmamıstı arası simdiye kadar bunun sebeplerinden biride tek arter ve ten ven olması diye düşünüyorum ikinci bir doktor görüşü için randevu aldık yine bugün başına gelenler varsa ve yorum atarsa kendilerini anlatırlarsa cok sevinir cocuğum down sendromu olsa bile benim evladım canına kıyamam diğeri neyse oda o bizim canımız içimi rahatlatacak güzel yorumlara ihtiyacım var belki bir test varmıs %99 doğruluğu var dedi onu yaptırırız bilemiyorum previalı anneler kanamalarınız bebeğinize zarar verdi mi ilaç kullandınız mı bunun için