Yenianneee21 Kızlar merhaba bu haftalar da covid olan var mı çok korkuyorum yeni öğrendim. Nasıl daha kolay atlatabilirim lütfen yaZarmısınız 🥺🙏🏻🙏🏻
Kbra240 Yenianneee21 32+ 1 im şu an bugün bitti karantinam çok şükür atlattım bugün virusu öncelikle sakin olun en önemli şey psikolojik olarak rahat olmak ve size tavsiyem bol bol sıvı tüketin özellikle su bide portakal mandalina tüketin oksurugunuz olursa sıcak suya bal zencefil ve limon atın umarım kolay atlatirsiniz Allah yardımcınız olsun 🌸
Kbra240 Yenianneee21 24 saat falan hic hareket etmedi bende ambulansı aradım hastaneye gittim baktılar bebis uyuyormuş ben öksürürken çok oda yorulmuş içerde çok şükür birsey çıkmamıştı yani 🤗
Yenianneee21 Kbra240 canım bisey daha sorsam doktoruma ulaşamadım da ben hala size ilaç verdiler mi vitamin falan. Ve 14 gün boyunca ağır geçirdin mi kaç günden sonra hafifledi 🙏🏻
Kbra240 Yenianneee21 canım ben aradım doktorumu bana bol sıvı tüketin dedi ilk 4 gün ağır geçti sadece benim ağır dediğimde eklem agrisi çok yaşadım o ağrılar için 4 günde 2 tane serum yedim sadece başka Bi ilac kullanmadım senin nasıl geçiyor ağrıların varmi
Kbra240 Yenianneee21 canım ilk günler onlar oluyor zaten parol içebilirsiniz ağrı kesici ağrın için öksürük içinde pekmez yiyebilirsin yumuşatır boğazını 3 4 güne geçiyor ama bunlar merak etme 🤗
Yenianneee21 calikusu_03 hayır aşı olmadım 🥺 doktorum kan pıhtılaşması için hastaneye git yazmış. Belirtilerim öksürük ateş baş ağrısı ve el üzerinde damarlarım çok ağrıyor 🥺
Sule_Mika Kızlar öksürüğünüz kuru öksürük müydü bende 5. Günündeyim karantinamın burun tıkanıklığı halsizlik vardı ilk günler dünden beri hafif öksürük bugünde biraz daha arttı düne göre kuru değil ama