Bsrdgnmt 20. Haftada yavaştan başlamıştım. Öncelikle kıyafet işini hallettim. Atlet, uzum kol, kısa kol zıbınlarını aldım. Hastane çıkışları ve doğduğunda giyebileceği alt üst takımları aldım. Sonradan 1-3 ay 3-6 ay bölümüne geçtim ☺️ Aradan şampuan, pişik kremi tarak gibi eksiklerini aldım.