Kızlar, kendim için çok güzel pijama takımları beğendim, modern ve çok şık. Beğendiğim gecelik-sabahlık takımı ise hiç olmadı, baktıklarım hep dantelli ve çok işlemeli, hiç benim tarzım değil. Ayrıca hastanede doğumdan sonra fotoğraf çekimi de yaptıracağım. Sizce ne yapmalıyım, gecelik-sabahlık takımı çok mu gerekli? Bir fikir verin lütfeeeeeeen.